  • Data: 2002-04-17 09:02:47
    Temat: Re: Kredyt na zakup mieszkania.
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowałem się na zakup mieszkania za kwotę około 140 000 zł. Teraz
    > poszukuję banku, który ma sensowne kredyty mieszkaniowe. Czy możecie
    polecić
    > jakiś bank. Może macie własne doświadczenia w tej kwestii. Z góry dziękuję
    > pozdrawiam.

    W Rzepie poniedzialkowej byly przykladowe pozyczki i podane banki.
    z tego co tak na pierwszy rzut oka zobaczylem:

    Najlepiej wypada GE Mieszkaniiowy, PKO BP, BZWBK.

    I poczekaj jeszczxe troche na Multibank bo z tego co na bankierze mozna
    poczytac bedzie cos ciekawego - a widzac ich oprocentowanie od 14,5%....