  • Data: 2009-10-27 14:31:28
    Temat: Re: Kredyt spłacony ale coś wisi w BIK-u
    Od: "JaSam" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po co badać zdolność kredytową przy karcie debetowej? Miałeś na myśli kartę
    > kredytową? :)

    Dzwonił mój "opiekun" i powiedział, że skoro przelewam im pensję to może chce
    debecik. Zastanawiałem się za długo i promocja minęła więc musiałem złożyć
    normalny wniosek o debet. Jak mnie pani prześwietliła okazało się ze w jednym
    kredytów maiłem 2 dni spóźnienia. Chociaż zapłaciłem 5groszy odsetek to "Żagiel"
    nasrał mi w BIK-u i debetu nie dostanę bez jakiegoś specjalnego zaświadczenia że
    jednak byłem rzetelny.

    Jak macie jakieś pomysły to chętnie przeczytam.