  • Data: 2003-10-30 23:50:16
    Temat: Re: Kredyt studencki(preferencyjny) - jaki bank ?
    Od: "Jaca" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:226b.00000ac5.3f9ed261@newsgate.onet.pl...
    > Mam pytanie odnośnie kredytu studenckiego, jaki bank najlepiej wybrać?
    > Czy w każdym oprocentowanie jest na takim samym poziomie?

    Generalnie zasady kredytu studenckiego są identyczne we wszystkich bankach
    które go obsługują. Inaczej tylko liczą zdolność kredytową całej rodziny.
    Muszą być poreczyciele a jeśli nie ma to poręczyć może BGK (jest za to chyba
    jakaś prowizja). Jest też max limit dochodów na głowę w rodzinie - krezusi
    nie dostają tego kredytu.

    --
    Jaca