  • Data: 2015-09-13 18:44:18
    Temat: Re: Krokodyl skubie mnie codziennie na 1 grosz.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to jie Ty kilka lat temu deklarowałeś rozwôd z Lukasem(machanie łapką ird)
    konsekwencji brak.

    Ja się nie rozwodziłem z Lukasem. Mam u nich konto od 2007 roku.
    Niezmiennie bezpłatne e-konto, dawno wycofane z oferty. Tylko że Lukas
    nikogo nie przenosi na siłę do nowych ofert. ( choć nic nie trwa
    wiecznie) Kto ma stare ten ma.
    A po co miałbym się rozwodzić z Lukasem? Mieszkam nad bankiem, mam pod
    nosem w przedsionku potrzebny mi czasami ich wpłatomat, konto za darmo.
    Żyć nie umierać :).

    Ale ponarzekać nie można?