  • Data: 2005-09-15 12:59:29
    Temat: Re: Krytyka INTELIGO
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Sep 2005 13:48:22 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> napisał:

    > Nie trzeba być pracownikiem, aby zdobyć adres e-mail info@inteligo .pl

    Ten adres doskonale znam od dobrych paru lat ale podejrzewam, że poczta
    przychodząca pod ten adres nie jest przeglądana przez szefów ludzi
    odpowiedzialnych za kontakt z klientem, chyba, że się mylę to proszę mnie
    wyprowadzić z błędu.

    Krzysztof Szm.

    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.