    From: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kryzys europejski u szczytu
    Date: Sun, 27 Nov 2011 21:12:50 +0100

    > Coś słuchałem o tym na jakims Discovery. Pewnie zatkanie nie pomoże, ale
    > jakby to było takie skuteczne, to już by to usiaki stosowali na swoich
    > wojenkach a mimo wszystko wolą bombami napieprzać.

    Ja tam słyszałem od takiego starszego teraz już brata emerytowanego
    marynarza który pływał w latach 1960-85, że swego czasu Chińczycy (gdzieś w
    okolicac wojny wietnamskiej) mieli chęć iśc na ruskich. Jakoś tak było, że
    nawet zdobyli parę ważnych przyczółków jakimis ichniejszymi komandosami,
    ale jak się ruscy zwiedzieli, to poczestowali ich ... bronią laserową.
    Podobniez wtedy natłukli tych chińczykó tam dosyć sporo, a pożniej jak już
    wszystko się uspokoiło i żółtki dali syganł do odwrotui to ruscy to nie
    grzebali ich w ziemi, tylko spuszczali ich z powrotem do wielkiego Mao żółta
    rzeką ...

    Nie wiem czy to prawda czy nie prawda ... ale trochę daje do myślenia ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/