eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKsiegowanie przelewu w bankowosci elektronicznej - problem (dlugie)Re: Ksiegowanie przelewu w bankowosci elektronicznej - problem (dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ksiegowanie przelewu w bankowosci elektronicznej - problem (dlugie)
    Date: Thu, 15 Jan 2009 22:31:54 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 41
    Message-ID: <gkoa0g$u7q$1@opal.icpnet.pl>
    References: <gko6je$ru2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c7-112.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1232055120 30970 62.21.7.112 (15 Jan 2009 21:32:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jan 2009 21:32:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gko6je$ru2$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090115-0, 2009-01-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:470028
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Nie zgadzam się z takim stanowiskiem banku i sądzę, że księgowanie powinno
    > być natychmiastowe po kursie obowiązującym w momencie wydania przeze mnie
    > dyspozycji przelewu, a nie gdy pracownik banku wykona operację.

    widzisz, sądzisz, że tak powinno być a wcale tak nie jest, bank wykonał
    dyspozycję po kursie 3,0621 bo taki obowiązywał w momencie wykonania
    przelewu przez bank - dlaczego tak zrobił masz napisane w uzasadnieniu


    > Sądże, że gdybym był na miejscu w placówce banku i załatwiał wszystko
    > posługując się papierowymi potwierdzeniami przelewów - taka sytuacja nie
    > miała by miejsca. Może się myle.

    być może masz rację, zapytałbyś pracownika po jakim kursie przelew
    zostanie przeliczony i ww. kurs miałby podany czarno na białym

    > W związku z tym, że mam wątplwiości - proszę Was o radę czy wg. Was racja
    > stoi po mojej stronie czy też może nie. Jeśli tak, to w jaki sposób
    > argumentować przy odwoływaniu się od odpowiedzi na reklamację ?

    sytuacja jest niejasna, a w takich przypadkach bank interpretuje
    wszystko na swoją korzyść


    > Troszkę tego wyszło, więc dziękuję każdemu, kto zechciał poświęcić czas na
    > przeczytanie mojego posta, a tym bardziej tym, którzy zechcą się fachowo
    > wypowiedzieć.

    jeżeli kwota roszczenia jest znacząca (ale nie większa niż 8 tys. zł,
    nie może być związana z dz. gosp.) to odwołaj się od decyzji banku i
    czekaj na odp. (wszystkie dokumenty związane ze sprawą przechowuj),
    jeżeli odp. znowu będzie negatywna to zwróć się do arbitra bankowego,
    ryzykujesz co najwyżej 50 zł - tyle zapłacisz za jego pomoc, w sytuacji,
    gdy przyzna Ci rację odzyskasz to co straciłeś przez bank + te 50 zł,
    decyzja arbitra jest dla banku OSTATECZNA


    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1