  • Data: 2008-05-11 22:02:33
    Temat: Re: Kto z Was ma kartę GetInBanku?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już napisz do końca. :) Mnie nie chce się tego szukać.
    >
    > Dla mnie ten bank to tak zwani cwaniacy z miodem w uszach.
    > Gdyby w tym kraju było jakieś państwo, Getinbankierzy
    > powinni by siedzieć spokojnie w celach więziennych. :)

    karta gratis w I roku, obowiązkowe ubezpieczenie za 4 zł miesięcznie, opłaca
    się jeżeli ktoś kupuje paliwo za więcej niż 160 zł miesięcznie
    (wtedy zwrot jest wyższy niż ubezp.)

    innych minusów nie zauważyłem, ale TOiP nie ma na ich stronie, chyba złożę
    wniosek (z czystej ciekawości), zobaczymy czy są jakieś "gwiazdki" w tej
    ofercie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS