  • Data: 2008-04-02 18:09:01
    Temat: Re: Które banki są popularne wśró d internautów?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Apr 2008 14:46:33 +0100, kashmiri napisał(a):

    > Tutaj Chodzi o dyskryminację niektórych środków płatniczych (kart). Twój
    > acquirer (ani Visa/MC) nie wyraził zgody, żebyś od klientów płacących
    > kartami pobierał dodatkowe opłaty, więc robisz to nielegalnie. Pobierasz
    > bowiem "opłatę od płacenia kartami".

    Tak rozumiem tylko IMO prowizje jak sobie życzą są zbyt duże a tak jak
    mówiłem upusty dla przelewów czy tam płacenie gotówką to po prostu zbędna
    strata czasu, dlatego zawsze firmy będą to sobie jakoś doliczać jak np
    tanie linie lotnicze, gdzie jak zrobiono awanturę to zamiast opłaty za
    płacenie kartą nazwały to opłatą za zabezpieczenie transakcji. To będzie
    chyba zawsze martwy przepis dopóki prowizja będzie na poziomie 1% a nie
    3%, zresztą sklepy/firmy zawsze będą szukać oszczędności, bo od czegoś te
    działy marketingu i analiz przecież są ;)

    Xenocide