    From: "Art" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który bank tak intensywnie szuka pracowników?
    Date: Tue, 30 Aug 2005 17:18:05 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@ip-236-228.uznam.net.pl

    > Bo w Szczecinie moze byc tyle ludzi w kazdej placowce, ze sie nie
    > wyrabiaja. A w Swinoujsciu moze byc zupelnie inaczej.
    >
    > W Wawie w samym centrum jest tez kilka placowek Citi, a kolejki sa w
    > nich zawsze. Rok temu stalo sie czasem z 30 minut. A teraz to pewneie i
    > dluzej.

    Spiesze wyjaśnić że czas oczekiwania w placówce w Swinoujsciu
    wynosił minimum 10 minut, najczęściej obsługiwała JEDNA osoba
    a trzy inne zalegiwały na zapleczu.
    Szacuje że koszt utrzymania takiego oddziału wynosił około 15 K PLN
    łącznie z czynszem i płacami pracowników, więc w sumie aż tak wiele
    kont nie trzeba było prowadzić aby utrzymać rentowność placówki.
    Jak wyczytałem na stronach bankier.pl na zachodzie Europy
    jedna placówka obsługuje średnio 2000 klientów, u nas jest to 5000
    Fakt że 2000 Niemców z pewnością posiada więcej kasy...

    Pozdrawiam
    Art