    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Który kredyt będzie tańszy??
    Date: Fri, 08 Feb 2008 09:03:46 +0100

    Mariusz napisał(a):
    > Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:47ab7d4b$0$6176$f69f905@mamut2.aster.pl...

    Jasne, tylko że to się strasznie upierdliwie załatwia, dla 20 tysięcy
    chyba nie warto nerwów i straconego czasu.

    > nie ma potrzeby. MAm pieniadze i mógłbym za gotówke kupić taki samochód, ale
    > dużo obracam pieniędzmi i szkoda mi blokowac środki. Wole wziąć kredyt i
    > opłaca mi sie ponieść jego koszt, tylko wiadomo, szukam najtańszej opcji.

    Jeśli masz gotówkę, to wg mnie najlepszym rozwiązaniem będzie kredyt
    odnawialny w koncie. Kupujesz auto za gotówkę, a w razie potrzeby
    obracania pięniedzmi korzystasz z kredytu. Płacisz odsetki tylko za
    aktualnie wykorzystaną kwotę, a w razie wpływu na konto płacisz mniej.

    Karol