    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktoś mnie skubnął na $100
    Date: Wed, 16 Dec 2015 12:16:25 -0600

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Sam zakup przedmiotu (aparat) w sklepie wysyłkowym nastąpił prawie rok temu (koniec
    grudnia 2014).
    > Wysyłka czeku przez Promaster (to hurtownia, która dostarcza towar do sklepów,
    kupujesz w sklepie detalicznym, a hurtownia zwraca nabywcy $100 za zakup jako rabat)
    nastąpiła pod koniec stycznia 2015 r.
    > Na czeku (skanie) jest (Pay to the Order of) moje imie, nazwisko i nazwa firmy
    kurierskiej.
    > Adres firmy kurierskiej (z moim nazwiskiem) musiał być na kopercie z czekiem, bo
    inaczej list by nie doszedł.

    wiec odejrzewam, ze stało się tak jak napisałem.
    Czek poszedł do realizacji, i nikt sie nie kapnął, że to nie do nich.
    Przy dużej ilości czeków tak się po prostu robi. Firma skanuje czek i
    dalej leci hurtowo do banku bez sprawdzania.
    Ewneutlanie przy protescie oddaje sie kasę i już.

    > Tak odpisałem ze skutkiem jak pisałem.

    Trochę późno na raklamację czeku. Ale nie niemożliwe.
    Możesz ich jeszcze troche postraszyć, zeby się ruszyli i coś zrobili bo
    mogą. Ale zacząłbym jednak od firmy kurierskiej, bo zapewne nie zdaje
    sobie sprawy o co biega.

    > Firma kurierska maile olewa, więc tym bardziej moje podejrzenie pada na kogoś od
    nich.

    to szukaj dalej innego kontaktu.

    > Na odwrocie czeku jest jakiś niewyraźny (z uwagi na skanowanie lub faksowanie)
    podpis (wygląda na wzięcie gotówki, ale skan jest zbyt niewyraźny) .

    jak mi wyslesz skan czeku to sprobuje cos z niego wyczytac.
    aa, nie wrzucaj czeku gdzies na internet publicznie dostepnego.
    Formalnie udostepnienie publicznie numeru rachunku bankowego jest w
    stanach przestepstwem.

    p.s

    jak mi odpiszesz nad postem to cię oleję.