    From: "Glenn" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG - nowe numery kont
    Date: Tue, 28 Jan 2003 11:29:36 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-3546.wroclaw.dialog.net.pl

    Robert wrote:

    > Na netKombo bezpośrednio? NIE na netKonto?
    >
    > I masz teraz saldo na netKombo z koncowka 30 groszy?

    Może jest tylko to widoczne na rachunku netkombo, a odsetki od tych 30
    groszy będą i tak naliczone ze stopą 5,9% ? Aha i zauważyłam taką zmianę (a
    może już tak było?): po przelaniu wszystkich środków z obu rachunków na
    netkoncie pojawiają się skapitalizowane odsetki. Np. wpłacam na netkonto
    jakąś kwotę, część tej kwoty idzie na netkombo (wielokrotność 1k), na drugi
    dzień całość środków przelewam do innego banku, a na net koncie pojawiają
    się dostępne odsetki (chyba za 1 dzień?) i mogę je przelać. Wygląda na to,
    że odsetki kapitalizują nie po miesiącu, tylko po "zejściu" pieniędzy z
    netkombo? Wcześniej odetki "grzecznie" czekały do końca miesiąca. Coś się
    zmieniło? Nie bardzo to jest jasne :(

    Pozdrowienia,
    Glenn