  • Data: 2007-12-08 10:36:52
    Temat: Re: LUKAS Bank - rewelacyjny przez Internet
    Od: summ <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Gru, 22:15, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Sadzilem, ze powinna wystarczyc glowna strona banku do znalezienia
    > demo :)

    Też miałem problem z odnalezieniem demo, ale cóż - oni wiedzą
    lepiej ;-)
    Jak na głownej stronie klikniesz na bankowość elektroniczną to
    znajdziesz link do demo, ale też trochę ukryty po lewej stronie.
    Myślę, że przez to tracą sporo klientów. Samo demo jest trochę
    kalekie - ot takie popłuczyny po dobrym programie. Jak już się
    zalogowałem jako prawdziwy klient to naprawdę byłem mile zaskoczony.

    Z uporem maniaka podtrzymuję pogląd, że LUKAS za słabo reklamuję swoją
    obsługę przez Internet. Ja akurat kawy nie piję, ale rzeczywiście już
    parę razy mi proponowali.
    Zresztą teraz w bankach zatrudniają tak śliczne dziewczyny, że kawa
    akurat nie w głowie ;-)

    Pozdrawiam,
    Summ