  • Data: 2002-10-10 09:03:18
    Temat: Re: LUKAS i prowizja 30 PLN [długie]
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej
    mialem kont i kart kilka, nauczylem sie jednego - jesli dopuszczasz
    mozliwosc zblizenia salda do ZERA musisz kontrolowac stan kont dokladnie,
    tak juz jest, nic nie zrobisz. Mialem kiedys PekaoSA Euookonto studenckie
    bez debetu (a dawali 300 PLN) i myslalem ze mam tylko kilkadziesat PLN, ale
    patrze na stan konta, jest ponad 300! Myslalem ze to moja kasa, bo nia
    pamietalem dokladnie ile mam kasy, wiec wyplacilem i rozwalilem kase, potem
    okazalo sie ze zrobilem debet wlasnie na kilka groszy i wtedy debet sie
    uruchomil automatycznie, ja bylem tego nieswiadomy, nic nie podpisywalem
    takiego nawet (ale pewnie bylo gdzies w umowie albo regulaminie). Podobnych
    przypadkow mialem sporo, niestety, teraz pilnuje konta i stanu kasy jesli
    zblizam sie do zera - polecam, jesli nie chcecie tracic kasy
    Tobi