eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŁaskawy MultiBankRe: Łaskawy MultiBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Łaskawy MultiBank
    Date: Wed, 10 Dec 2003 17:51:43 +0100
    Organization: osoba fizyczna pisząca prywatnie
    Lines: 41
    Message-ID: <br7iuq$bvl$1@mamut.aster.pl>
    References: <br73td$33d$1@news.onet.pl> <br786j$n0e$1@news.onet.pl>
    <br7fps$2t1t$1@mamut.aster.pl> <br7gci$sus$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 45-moo-8.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mamut.aster.pl 1071075098 12277 62.121.95.45 (10 Dec 2003 16:51:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Dec 2003 16:51:38 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:272902
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <m...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >> A wiesz skąd się tacy biorą? Z partactwa instytucji.
    >
    > Albo z bledow wlasnych klienta ktory czegos "nie do",
    > tzn. nie doczytal, nie dopelnil, itd. - a potem ma do
    > banku pretensje zamiast do siebie.

    Nie będę się powtarzał - zajrzyj do archiwum
    http://tinyurl.com/ym1y

    Ciąg dalszy: na konto nie wpłynęła mi należność za rozliczenie zamkniętego
    rachunku w Multibanku. Dzięki Bogu mamy grudzień. Ile jeszcze będę musiał
    się z nimi użerać? To chyba wie tylko dobry Pan Bóg i dyrektor Dylewski.

    > Widzisz, problem w tym ze 100% moich kontaktow z MultiBankiem
    > skonczylo sie jak na razie sukcesem, zaczynajac od przeniesienia
    > linii z jednego z "molochow", a na drobiazgach typu wymiana kart
    > czy podpisanie umowy ich dotyczacej (ze wzgledu na lepsza ochrone)
    > skonczywszy.

    To nie jest problem. To jest wielki sukces :)

    > I ani razu nie mialem powodu do niezadowolenia

    Gratuluję. I przypominam, że to działa w drugą stronę: to że jesteś dobrze
    traktowany, nie oznacza że jest to regułą.

    > Patrz wyzej, nie zaobserwowalem ani razu omawianego balaganu
    > ani olewactwa. Ale moze dlatego ze dokladnie wiem czego chce
    > i postepuje zgodnie z procedurami.

    A może nie.
    Jeśli się mylę - wskaż proszę palcem, w którym miejscu moje pretensje są
    bezzasadne.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1