eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLeszek Cz.Re: Leszek Cz.
  • X-Received: by 10.224.190.193 with SMTP id dj1mr48847241qab.6.1357978105428; Sat, 12
    Jan 2013 00:08:25 -0800 (PST)
    Received: by 10.182.107.99 with SMTP id hb3mr1574444obb.12.1357978105177; Sat, 12 Jan
    2013 00:08:25 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-3.ams.xs
    news.nl!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!198.186.194.247.MISMATCH!news-out.readn
    ews.com!transit3.readnews.com!209.85.216.88.MISMATCH!p13no1229915qai.0!news-out
    .google.com!k2ni225qap.0!nntp.google.com!p13no1229905qai.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 12 Jan 2013 00:08:25 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kcpstc$bkd$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.18.141.162;
    posting-account=coToQQoAAACVS4r5CDkdC8vHd7IUmmOt
    NNTP-Posting-Host: 83.18.141.162
    References: <kcpstc$bkd$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Leszek Cz.
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 12 Jan 2013 08:08:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585604
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 21:32:51 UTC+1 użytkownik T.F. napisał:
    > http://samcik.blox.pl/2013/01/Polisy-inwestycyjne-i-
    ludzkie-tragedie-Historia.html
    > PS:
    > IMHO problem _znacznie_ powazniejszy niz AmberGold.

    Nie wiem, czy jest _cokolwiek_ uczciwego w tym banku / grupie banków.
    Mam dwie sprawy oddane do arbitra przeciwko getinowi:

    1. o pobrana oplate za prowadzenie konta, mimo przelewu z zewnatrz (podobno wg
    regulaminu taki przelew zwalnia z oplaty za prowadzenie, ale nikt nie informuje,
    które banki sa 'zewnetrznymi' a które takimi nie sa)
    2. od września 2012 czekam na 100pln nagrody z promocji 'polec klienta' - trzech
    konsultantow juz przyjelo reklamacje, oraz pracownik oddzialu, ale od konca listopada
    zadnego odzewu zadnej z tych osob.

    Byc moze KNF pomoze mnie, ale watpie czy pomoze cokolwiek w wymiarze szerszym,
    ogolnym, czy poprawi to stosunek banku do klientow w ogole.

    Majka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1