  • Data: 2010-01-22 07:35:57
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 02:41:45 +0100, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > - dlaczego Pan likwiduje konto ?
    > - Bo TAK
    > - ale musi Pan podać przyczynę ...
    > - dlaczego ?
    > - no bo Pan musi
    > - nie muszę ...
    > - musi Pan
    > - nie ... ok ... Dlaczego muszę ?
    > - bo takie są wymogi ...
    > - czyje ?
    > - ... yyyy ... no takie są ...
    > - czyje ?
    > - no ... odgórne ...
    > - ale czyje odgórne ?
    > - ... no ... prezesa banku ...
> [...]

    To jest dobre, jak nic miałby Bareja niezły materiał ;)
    Ostatnie dwa posty o zamykaniu konta w BZWBK pokazują, że to się robi nie
    lada wyzwanie - wizyta w tym banku i zamknięcie konta hłe hłe. To już
    lepiej chyba wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy, bo wizyta w
    oddziale to poważna przeprawa na pierwszej linii frontu.

    Xenocide