    From: KaeM <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata 7-dniowa w Wurobanku
    Date: Sat, 18 Apr 2009 22:01:08 +0200

    Krzysztof pisze:

    > Lub jezeli saldo lokat >10 tys. to konto rowniez prowadzone bezplatnie.
    > Dla lokujacych powyzej 10 tys, nie musimy sztucznie wplacac 800zl
    > miesiecznie.

    Druga sytuacja raczej odpada. Zależy mi na założeniu kilku/kilkunastu
    lokat po 2000 zł, ciężko będzie mi odłożyć 10.000 zł...
    Przyjmijmy, że założę 5 lokat po 2000 zł każda:

    <rozpatrujemy jedną z lokat>
    2000 zł x 6% = 120 zł
    120 x 7/365 = 2,3 zł
    2,3 zł <= 2,48 zł, zatem omijam podatek Belki
    <zgadzają się obliczenia?>

    Teraz kolejne pytanie. Przyjmijmy, że jedną lokatę założę jako
    nieodnawialną, pozostałe jako odnawialne. Pieniążki wraz z odsetkami
    (>2000zł) z lokaty nieodnawialnej będę chciał odzyskać na "koncie
    online" Eurobank. Czy w takim wypadku powyższe działanie będzie
    traktowane jako wpłata min. 800 zł w ciągu miesiąca, co pozwoli mi
    ominąć miesięczną opłatę za prowadzenie rachunku?

    Nie wiem, czy nie zagmatwałem za bardzo?