  • Data: 2004-10-09 17:23:01
    Temat: Re: Lokata Prywatyzacyjna PKO BP
    Od: "yamma" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RAdek" <r...@b...emarketing.pl> napisał w wiadomości
    news:1395742259.20041009191109@bezspamu.emarketing.p
    l...
    > Witaj yamma,
    >
    > W Twoim liście datowanym 8 października 2004 (19:36:08) można przeczytać:

    > Widziałeś kiedyś jakąś imprezę z takimi pieniędzmi bez przekrętów?
    > Jeżeli błądzę to w szczegółach technicznych. Przekręt będzie tylko nie
    > wiadomo gdzie.

    Została wydana odpowiednia procedura wewnętrzna, która jest naprawdę bardzo
    restrykcyjna (o zwolnieniu dyscyplinarnym pracownika za próbę kupna LP w czasie
    pracy już tutaj pisałem). Oczywiście, że znajdą się ludzie, którzy będą coś
    próbowali kombinować - taka jest natura Polaków - nikt jednak nie będzie mógł
    zarzucić zarządowi, że nie próbował temu przeciwdziałać. A napisałem "błądzisz"
    w kontekście Twojej teorii i mam prośbę: jeśli nie masz zielonego pojęcia o
    systemach informatycznych, to staraj się powstrzymać od takich teorii bo piszesz
    głupoty.
    yamma