  • Data: 2010-12-24 10:11:34
    Temat: Re: Lokata mikolajkowa w Getin Online i OF
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Odpowiednie złotówki zostały dopisane do mojego konta 16 grudnia
    > :).
    > reklamacja została złożona 12 lub 13 grudnia, 14 dostałem
    > odpowiedź, ze
    > w najbliższym czasie zostaną dopisane. GO nie próbowało wdawać
    > się w
    > spór tylko zwaliło wszystko na ówczesne "problemy techniczne"

    A u mnie trochę inaczej to wyglądało.
    Kasa na lokaty przelana 15 grudnia a 16 złotówki zostały dopisane.
    Widać razem z twoimi :)
    Następnie 18 grudnia poszła kolejna transza na lokaty i tutaj na
    razie brak złotówek.
    Zadzwoniłem do nich 21 mieli sprawdzić i oddzwonić ale cisza.
    Widać trzeba było od razu składać reklamacje a nie prosić o
    wyjaśnienie .

    Pozdrawiam
    Damian