  • Data: 2009-04-17 06:29:21
    Temat: Re: "Lokata open: 1234..." - zaakceptują?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9cc6a8ad-89ef-4f4f-8b4c-8a9b8f6322ef@37g2000yqp
    .googlegroups.com

    > Witaj

    Witam również :)

    > A to nie jest przypadkiem tak, ze dostajesz indywidualny numer konta
    > do kazdej lokaty, na ktory robisz przelew?

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Po zimnym prysznicu na spokojnego
    sprawdziłem wcześniejsze e-maile od OF, które potwierdzały przyjęcie wniosku
    o założenie lokaty i w każdym z nich jest inny numer konta, a więc tytuł
    przelewu w tym przypadku IMHO powinien mieć drugorzędne znaczenie (chyba he
    he).

    > Ja bym poszedl kimac (nie na kanape :P) Jak w pn nie dostaniesz
    > potwierdzenia zalozenia lokaty to wtedy telefon na infolinie.

    Zrobiłem jak napisałeś :) W końcu przecież moja księżna numer wniosku
    zawarła w tytule przelewu (a to rzecz najważniejsza) więc powinno być OK.

    > Pozdrawiam,
    > pzyho

    Pozdrawiam
    Valdi