    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lokata rewolwer w OF
    Date: Tue, 12 May 2009 20:56:30 +0200

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"jijomo" news:gu9dqq$dgc$1@sunflower.man.poznan.pl

    >IMHO jest to rzecz jednoznaczna. Odnowienie bądź nieodnowienie danej lokaty
    >określa to co stanie się z pieniędzmi po faktycznym zakończeniu lokaty.

    Literalnie rzecz biorąc to jest to wybór czy przedłuży się automatycznie po 24
    miesiącach. Tylko może już jej nie być w ofercie...
    Nigdy nie zakładałem nic w OF ale w opisach ich lokat jest gwiazdka przy
    odnawialności, tak jakby nie chciało im się precyzować opisu.
    Podejrzeawm, że szablonu też nie chce im się zmieniać.

    Arek