eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLoty w 4 wymiar komórkowy -- BZ WBKRe: Loty w 4 wymiar komórkowy -- BZ WBK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Loty w 4 wymiar komórkowy -- BZ WBK
    Date: Thu, 21 Nov 2013 18:35:55 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 91
    Message-ID: <l6lga0$8o4$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l6efrn$b16$1@node2.news.atman.pl> <l6fbg4$4t1$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1385055361 8964 83.151.39.26 (21 Nov 2013 17:36:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Nov 2013 17:36:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:597820
    [ ukryj nagłówki ]


    "Zbynek Ltd." l6fbg4$4t1$...@n...news.atman.pl...

    > Mr Play Four przyszedł do Twojego domu i nacisnął przycisk "Wyłącz"? ;-)

    Nie. Użył czarnoksięskich zaklęć i wyłączył zdalnie.
    Być może dlatego, że nie mam domu. Być może gdybym miał
    rezydencję, nie odważyłby się na żadne wyłaczenie...

    >> Ano dlatego, że nie zostały opłacone rachunki.
    >> A dlaczego nie zostały opłacone? Ano dlatego,
    >> że bank (jak pojmuję BZ WBK) ponoć odmówił
    >> wykonania polecenia zapłaty... Jeden raz
    >> polecenie wykonał, innym razem -- odmówił
    >> i nie wykonał...

    > Może nie było środków?

    Były. Play chciał około 106 pln, na koncie
    było nie mniej niż 250 pln dostępnych.

    Mam nadmiary (jeśli chodzi o kilka stów pln, nie o kilka
    milionów pln) gotówki a %% są obecnie niskie -- nie duszę
    forsy co do grosza. Debetówką BZ WBK trzeba wydać 3 hpln
    miesięcznie, więc raczej zwykle coś tam jest, aby
    w sklepie nie okazało się, że jest za mało.


    Natomiast BZ WBK ma dublety -- blokadę i obciążenie.
    Być może tu jest problem, choć i w takiej sytuacji
    raczej pieniędzy starczyłoby choćby na jedną fakturę.
    (a trzeba było opłacić dwie; raczej -- trzy, z tego
    jedna poszła i dwie nie poszły, choć szmal w środkach
    dostępnych był na sześć takich opłat)

    > Sprawdź dokładnie daty wpływu i porównaj z dniem w którym operator *mógł* wysłać
    polecenie zapłaty.

    Pomrugaj oczami, przełknij ślinę (choćby raz na tydzień) itd.

    Uważasz, że ja tego (co proponujesz -- sprawdzenia) nie zrobiłem przed wysłaniem
    swego postu?

    > A mi się nie chce iść do banku by to polecenie dezaktywować.
    > Chyba trzeba będzie.

    >> Gdzież jest kres tego absurdu??!!

    > W datach?

    W jakich datach?

    -=-

    Aby było jasne -- ja nie mam problemu z Play.
    Mam aplikację, widzę ile, kiedy i na co wydałem...
    I ja, zanim mi ktoś wyłączy telefon, sprawdzę,
    czy zlecenie zostało zrealizowane poprawnie.
    (a mimo tego --miewam problemy)


    Miałem problem z Plusem -- trudno było zgadnąć, ile zapłaciłem
    a ile nie, bo kilka (dwie lub trzy) opłat poszło podwójnie (nie
    z mego powodu -- brak potwierdzenia skłonił mnie od ponowienia
    zapłaty) a Plus bardzo (; ciekawie ;) to wyrażał na swojej stronie.

    Telefon mi wówczas wyłączono w trudnym dla mnie momencie, a zanim
    wyłączono, jakiś błąd (nie mój, ale Plusa) udaremnił zapłacenie.
    Zapłacenie w kasie z białkomatem kosztowało 2 pln, czas na to
    stracony też był coś warty, nie wspominając już o dojeździe...

    Dostałem wówczas jakieś powiadomienie o wyłączeniu? Nie, Dostałem
    jedynie SMS informujący o dokonaniu wyłączenia. (czyli wysłany już
    po wyłączeniu telefonu, nie przed -- telefon wyłączono gdy spałem)
    Gdy wszedłem na ich stronę, aby opłacić rzekomo zaległe rachunki
    -- na stronie był ICH błąd, za który zapewne przeprosili. ;)




    Do dziś nie wiem, czy była wówczas nadpłata, czy niedopłata.
    Miesięcznie płaciłem 10 pln i raczej nie warto było kruszyć
    kopii. Numer przeniosłem do Ery i zauważyłem od razu, że wpadłem
    z deszczu pod rynnę. Kolejnym był mBank (prawie bezproblemowa
    obsługa) a teraz jestem w Play -- i na razie (choć to tylko
    parę dni) sobie chwalę ten wybór.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1