  • Data: 2005-06-24 19:38:56
    Temat: Re: Lukas Bank nie polecam! pietnuje
    Od: mk <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 17:23:17 +0200, Mobi napisał(a):

    > Ja mam konto i to nawet założone w tym oddziale i jakoś bardzo jestem z tego
    > zadowolony ostatnio byłem tam dzisiaj i bardzo miła obsługa. Polecam!!!

    Na decyzję o przyznaniu VC czekałem dwa tygodnie, kartę dostałem po 27
    dniach od pierwszej wizyty, pozyskanie karty wymagało 3 wizyt.
    Wbrew info Linka nie wiedziała czy mam kartę przynaną, do ostatniej
    chwili twierdziła że mam przyznaną wstępnie i oddział decyzję może
    uchylić. Do tego brak kontaktu telefonicznego z oddziałem, Linka odmawia
    kontaktu z oddziałem i przekazania informacji.

    Trochę odbiega to od reklamy.
    pozdrawiam
    mk