eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] Czy wszystko OK ?Re: [Lukas] Czy wszystko OK ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] Czy wszystko OK ?
    Date: Fri, 28 May 2004 09:58:14 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <c96rqa$5ee$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c8j7r9$38k$3@nemesis.news.tpi.pl> <c8k6sb$fmf$1@inews.gazeta.pl>
    <c95kkj$2t6$3@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-6282.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1085731466 5582 62.87.243.138 (28 May 2004 08:04:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2004 08:04:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: washko
    User-Agent: Hamster/2.0.5.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:300596
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
    news:c95kkj$2t6$3@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > news:c8k6sb$fmf$1@inews.gazeta.pl...
    > > oj, nie zgodzę się. Zamykałem niedawno rachunek i trwało to może z pięc
    > > minut. Zdziwienie moje wzbudziło tylko zastrzeganie karty, której już
    nie
    >
    > Rozwiazanie umowy w Lukas Banku to caly rytual, w ktorym w okreslonym
    czasie
    > dokonuje sie okreslonych czynnosci. Klient musi przyjsc do oddzialu
    > przynajmniej dwa razy - najpierw zdaje lub zastrzega wszystkie karty (a
    > pewnie tez token) i czeka tydzien. Po tygodniu wolno mu przyjsc do
    oddzialu
    > po raz drugi i zlozyc wlasciwa dyspozycje zamkniecia rachunku (tak zwane
    > domkniecie). I dopiero to drugie przyjscie moze spowodowac zamkniecie
    > rachunku.

    Uuu, to już widzę, co mnie chyba uratowało, od ganiania dwa razy i tracenia
    czasu w placówce. Ja swojej karty nie odnawiałem, co pewnie umożliwiło
    załatwienie sprawy od razu (bo minęło znacznie więcej niż tydzień od
    nieodnowienia).


    --
    Pozdrawiam,
    Washko
    http://www.odpowiedzialnosc.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1