eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Lukas] Nietrwaly tokenRe: [Lukas] Nietrwaly token
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.webcorp.com.pl!
    not-for-mail
    From: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Lukas] Nietrwaly token
    Date: Sat, 8 Feb 2003 13:19:26 +0100
    Organization: Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <b22sao$sba$1@aquarius.webcorp.pl>
    References: <b22j35$qin$1@flis.man.torun.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    <b22psm$rh1$1@aquarius.webcorp.pl> <b22rd5$jmn$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: office.webcorp.pl
    X-Trace: aquarius.webcorp.pl 1044706456 29034 195.117.45.35 (8 Feb 2003 12:14:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@w...com.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Feb 2003 12:14:16 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:227672
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Natomist same lacze telefoniczne nie ma zadnego wplywu na calosc
    > > transakcji dotyczacej autoryzacji, oprocz samego opoznienia w
    > > dostarczaniu pakietow (mozna jednak to pominac IMHO) spowodowane
    > > typem, predkoscia i wykorzystaniem lacza.
    >
    > Pracownik LUkasa twierdzil inaczej i praktyka zdaje sie potwierdzac jego
    > slowa.

    IMHO problem jednak lezy gdzies indziej anizeli na samych laczach.

    Z pozdrowieniami,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1