  • Data: 2004-08-23 19:44:17
    Temat: Re: Lukas a bankomat Multibanku [dlugie]
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdarzylo mi sie dwukrotnie wybrac gotowke w bankomacie znajdujacym sie w
    > siedzibie Multibanku (w Multibanku mi powiedzieli ze jest to bankomat
    > Euronetu) raz na kwote 1000zl, potem 500zl.
    > Okazalo sie ze Lukas pobral mi za obywie transakcje prowize odpowiednio
    30zl
    > i 15zl, a nastepnie (po kilku dniach) dokonal zwrotu 15zl.

    Darmowa wyplata z Euronetow nie oznacza wszystkich euronetow, podobnie jest
    z mbankiem i euronetami zlokalizowanymi w Millennium oraz City(sa prowizje).
    Sytuacja analogiczna jest w Lukasie, euronety z Multi sa platne. Najlepiej
    sprawdzac spis bankomatow na stronie banku i wszystko jasne, lub zmienic
    bank na np. Volkswagen, gdzie >400zl jest bezplatne z dowolnego bankomatu.