  • Data: 2002-12-17 15:32:37
    Temat: Re: Lukas - dziadostwo
    Od: "neex" <n...@p...onet.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gall" napisał
    > Otóż to. Przy pisaniu takich dokumentów trzeba używać precyzyjnych
    > sformuowań.

    Każde przepisy zakładają pewną możliwość interpretacji. I nie licz na
    to, że bank będzie je interpretował na twoją kożyść. Arbiter tu nic
    nie pomoże, bo regulamin ani prawo nie zostało złamane.

    > Skoro dany zapis jest niejednoznaczny i uważam że interpretacja
    banku jest
    > niesłuszna i niesprawiedliwa, to dlaczego mam się nie upierać?
    Dlaczego to
    > bank ma mieć rację w tym przypadku? Gdyby sprawa nie dotyczyła tak
    > duperelnej sumy to sprawę by rozstrzygnął arbiter. Z tego co wiem to
    całkiem
    > sporo spraw jest rozstrzygana nie po myśli banków. Na tym kończę
    moje
    > "występy" w tym wątku.
    >
    > Ps. Wreszcie zacząłeś myśleć i wyrażać się jak człowiek.

    Jak dotej pory, to nie wykazałeś żadnych dowodów (w postaci zapisów
    regulaminowych, itp.) na poparcie swojej tezy. A próbę pokazania
    innego spojżenia na ten problem zbywasz określeniami "mądry inaczej"
    lub "mądralo". Dlatego sformułowanie w "PS" powinno być raczej
    skierowane w Twoim kierunku.

    Pzdr
    --
    neex