  • Data: 2005-12-14 16:13:27
    Temat: Re: Lukas i dostep przez internet.
    Od: "camelek.net" <t...@g...raki.zimu.ja> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" wrote:
    > Jakieś dziwne macie te Opery. Pod moją 8.50 działa.

    Normalne
    Pod SuSE 9.2,9.3,10OSS i W2k SP4 (wersje które wcześniej podawałem).
    Pod Windows 2003 SBS wersja 8.5 również nie działa.
    W zwyczaju mam sprawdzić najpierw coś - zanim zacznę aferę robić ;-)
    Zwłaszcza, że mam możliwości sprawdzenia na różnym sprzęcie i systemach.

    Już nawet wiem co zepsuli dokładnie. Ale korespondencja z "BOK" jest
    żałosna, więc im nie podpowiem, niech sami szukają.
    Ja tymczasem sobie poszukam innego banku bo ta kropla przepełniła czarę
    goryczy...
    Myślałem, że ich "eksport" historii rachunku jest szczytem, ale z tymi
    kontrolkami (które w jednym miejscu działają a w innym nie, a oni mi na
    moje wskazówki odpowiadają za każdym razem żeby sobie zmienić przeglądarkę
    na IE 5.0 bo inaczej mi nie będą w stanie podać poprawnej konfiguracji)
    jeszcze lepiej dali do wiwatu.

    Lukas był kiedyś całkiem fajny - ale według mnie to ostatnio nieźle pikuje w
    dół z obsługą klienta.

    Pozdrawiam
    Kamik