eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie) › Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem (długie)
    From: "Taddy" <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas (ku przestrodze) - jak nie przeniosłem tam konta z limitem
    (długie)
    Date: Sun, 21 Jan 2007 19:58:51 +0100

    > możesz mnie oświecić ile płacisz rocznie za obsługe konta i linii
    > kredytowej
    > skoro tyyyyle bedziesz płacił mniej?
    > może to problem nie w banku ale w czymś innym?

    Hehehe... mogę, ale nie chcę powiedzieć ile ;-)
    Ale podpowiem: w BPH to ok. 17,40%, czyli dla np. 10000 PLN to 1740 PLN/rok,
    a w WVbank 8,99% czyli 899 PLN od tej samej kwoty. Różnica to ok. 800PLN.
    Oczywiście to tylko oprocentowanie, są jeszcze inne koszty. A teraz kombinuj
    ;-)
    Problem jest ewidentnie w banku. Pytałem się o możliwość negocjacji
    oprocentowania, ale nie chcą w ogóle rozmawiać. Przy kwocie limitu powyżej
    10000 PLN dają oprocentowanie 14,40, ale tylko od nadwyżki ponad 10000 PLN,
    więc to takie trochę cwane zagranie. Takich "chytrych" kruczków i
    nieścisłości jest w BPH stosunkowo sporo, ale jak widać chytry 2x traci...
    ciekawe czy bedą próbowali mnie zatrzymać.... i w jaki sposób ewentualnie?