  • Data: 2005-10-17 17:53:15
    Temat: Re: Lukas leży znów, czy nadal?
    Od: Krzysztof Mazurek <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    janke wrote:

    > hehe wstał.
    > ale na jak długo? - zapewne do 24:00, o ile nie padnie wcześniej.

    jest ~ 20.00 i sie zalogowałem, ale oto co dostałem w 'Poczcie'.

    "W chwili obecnej nie jest możliwe edytowanie odbiorców mających konta w
    LUKAS Banku, sytaucja może potrwać do końca prac związanych z wdrożeniem
    nowego systemu. W tym momencie proponuje założenie nowego odbiorcy.
    Pozdrawiam".

    Rozbrajające ..... poprostu jakiś koszmar ....

    Zaczyna to przypominać połaczenie Handlobanku z Citi...

    eh...

    K.