    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas przegina z zaświadczeniami o zarobkach
    Date: Tue, 4 May 2010 22:35:34 +0200

    news:t23uw1gat62s$.145qiicqtew6w$.dlg@40tude.net...

    > Przenosząc kredyt gdzie indziej spodziewaj się jeszcze większych problemów
    > niż te które opisywałem tu z Millenium. Lukas to zdecydowanie dziadowski
    > bank z beznadziejnymi procedurami. "Tak NIE powinno być w każdym banku" i
    > na szczęście są banki, które działają w miarę po ludzku.

    A mnie lukas pozytywnie zaskoczył.
    Potrzebowałem jakąś dodatkową kredytówkę oprócz tej, którą mam w Aliorze.
    Poszedłem w połowie kwietnia do lukasa, gdzie jeszcze mam ekonto,
    przekształcone z ekonta pro, po zmianie TOiP. Nie mam tam juz żadnych
    stałych wpływów i żadnych depozytów oprócz spływających jeszcze lokat z open
    finance i przelewanych z powrotem do opena lub innych banków. Traktuję też
    czasami lukasa jak wpłatomat, poniewaz mam go za rogiem. Kasa jest też
    natychmiast przelewana gdzie indziej. Nie trzymam tam już żadnych
    pieniędzy.
    Jest to po prostu już jedynie konto przelotowe.
    Zapytałem czy dadzą mi jakąś KK. Co prawda zażyczyłem sobie nieduży limit,
    bo 5 tysięcy, ale zdziwiłem się , bo decyzja była od ręki i natychmiast
    podpisałem umowę. Po tygodniu visa silver przyszła "pocztą z trąbką" i już
    jej używam.

    wiatrak