eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas - system zmienil mi telekodRe: Lukas - system zmienil mi telekod
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.astercity.net!news
    .aster.pl!not-for-mail
    From: Paweł <p...@o...pl>
    Subject: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <dij7bt$f62$1@atlantis.news.tpi.pl> <1...@w...okozaoko.pl>
    <dijti8$cmt$1@news.onet.pl>
    Date: Thu, 13 Oct 2005 06:52:55 +0200
    Message-ID: <mgx83nmfdrq$.dlg@www.okozaoko.pl>
    Lines: 36
    NNTP-Posting-Date: 13 Oct 2005 04:27:55 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.131.194
    X-Trace: 1129177675 mamut2.aster.pl 5421 82.210.131.194:3446
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366214
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 12 Oct 2005 23:00:57 +0200, janke napisał(a):

    >> Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
    >> w oddziale.
    >
    > qrwa, wyplułem sobie kolacje na monitor....
    > ;)))
    >
    > BTW telekodów, kodów, pinów i pierdół podbnych:
    >
    > pierwsze logowanie w oddziale po zmianie systemu - wymagają całego kodu
    > sześciocyfrowego, a nie jak dotąd wybrabych trzech znaków
    > nie uczy się jednak system nowego klienta, bo wprowadza się raz, bez
    > potwierdzenia, ale i ma miejsce autoryzacja - pojawia się sakramentalne "OK"
    > czyli ni to uczy się, ni to weryfikuje, coś pomiędzy
    >
    > (pomijam oczywiście przydatność dotychczasową tego zabezpieczenia - jeśli
    > nie pamiętasz, to z przyjemnością zaproszą cię, byś skomponował sobie nowe
    > zabezpieczenie)
    >
    > janke

    1.Naprawdę jestem wkurwiony, bo po zmianie systemu mój token nie był
    przypisany do konta, tak więc za każdym razem błędnie się logowałem i
    nałożyli mi blokadę twardą (nie z mojej winy). Zaoferowali że mi ją zdejmą
    za 3 zł.
    2.W oddziale udają że nic się nie stało, i nie dość że tracę swój czas na
    jeżdżenie tam to jeszcze pobierają prowizje jakby nigdy nic
    3.Panienka na infolinii (czekałem chyba godzinę jak nie 2) przekonuje mnie
    że tak to miało być i że to nie prawda że miałobyć gotowe na poniedziałek i
    że wszystko jest ok i że to klienci są odpowiedzialny za przeciążenie
    systemu.

    Myślałem że jakby wybić szybę, może wtedy dotarłoby do nich że skoro nie
    mogą popracować nad systemem komputerowym, to może chociaż customer service
    by dostosowali.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1