-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.astercity.net!news
.aster.pl!not-for-mail
From: Paweł <p...@o...pl>
Subject: Re: Lukas - system zmienil mi telekod
Newsgroups: pl.biznes.banki
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <dij7bt$f62$1@atlantis.news.tpi.pl> <1...@w...okozaoko.pl>
<dijti8$cmt$1@news.onet.pl>
Date: Thu, 13 Oct 2005 06:52:55 +0200
Message-ID: <mgx83nmfdrq$.dlg@www.okozaoko.pl>
Lines: 36
NNTP-Posting-Date: 13 Oct 2005 04:27:55 GMT
NNTP-Posting-Host: 82.210.131.194
X-Trace: 1129177675 mamut2.aster.pl 5421 82.210.131.194:3446
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366214
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 12 Oct 2005 23:00:57 +0200, janke napisał(a):
>> Zmiana baku mnie nie satysfakcjonuje, zastanawiam się nad wyjebaniem szyby
>> w oddziale.
>
> qrwa, wyplułem sobie kolacje na monitor....
> ;)))
>
> BTW telekodów, kodów, pinów i pierdół podbnych:
>
> pierwsze logowanie w oddziale po zmianie systemu - wymagają całego kodu
> sześciocyfrowego, a nie jak dotąd wybrabych trzech znaków
> nie uczy się jednak system nowego klienta, bo wprowadza się raz, bez
> potwierdzenia, ale i ma miejsce autoryzacja - pojawia się sakramentalne "OK"
> czyli ni to uczy się, ni to weryfikuje, coś pomiędzy
>
> (pomijam oczywiście przydatność dotychczasową tego zabezpieczenia - jeśli
> nie pamiętasz, to z przyjemnością zaproszą cię, byś skomponował sobie nowe
> zabezpieczenie)
>
> janke
1.Naprawdę jestem wkurwiony, bo po zmianie systemu mój token nie był
przypisany do konta, tak więc za każdym razem błędnie się logowałem i
nałożyli mi blokadę twardą (nie z mojej winy). Zaoferowali że mi ją zdejmą
za 3 zł.
2.W oddziale udają że nic się nie stało, i nie dość że tracę swój czas na
jeżdżenie tam to jeszcze pobierają prowizje jakby nigdy nic
3.Panienka na infolinii (czekałem chyba godzinę jak nie 2) przekonuje mnie
że tak to miało być i że to nie prawda że miałobyć gotowe na poniedziałek i
że wszystko jest ok i że to klienci są odpowiedzialny za przeciążenie
systemu.
Myślałem że jakby wybić szybę, może wtedy dotarłoby do nich że skoro nie
mogą popracować nad systemem komputerowym, to może chociaż customer service
by dostosowali.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.05 10:50 Cyprian Sawicki
- 18.10.05 08:04 Admit
Najnowsze wątki z tej grupy
- cinkciarz.pl
- cashback
- Zmienny cvv
- Aktualizacja daty ważności kart?
- W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- Karty mBąka.
- Polskie złoto na uchodźstwie
- Citi -- rozwód
- limit 800zł z Euronetu
- Koniec swiata
- Allegro
- Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- silna zlotowka
- oszołomy paranoidalne
Najnowsze wątki
- 2025-07-28 cinkciarz.pl
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-15 Zmienny cvv
- 2025-07-14 Aktualizacja daty ważności kart?
- 2025-07-09 W jakim banku rachunek oszczędnościowy?
- 2025-06-26 Karty mBąka.
- 2025-06-25 Polskie złoto na uchodźstwie
- 2025-06-17 Citi -- rozwód
- 2025-06-13 limit 800zł z Euronetu
- 2025-06-10 Koniec swiata
- 2025-06-10 Allegro
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-07 Co robić, jak robić, aby dużo zarobić, a się nie narobić ?
- 2025-06-03 Nawrocki : Polska otrzyma od Niemiec 6 bln 200 mld zł zadośćuczynienia za straty poniesione podczas II wojny światowej.
- 2025-06-02 silna zlotowka