  • Data: 2002-05-01 09:49:21
    Temat: Re: [LukasBank] - 40-krotny wzrost zysku netto !!!
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    minik wrote:

    > kwartale

    > Jestem zaskoczony. Credit Agricole dokonal dobrego zakupu.

    Ale się podniecacie niezdrowo ;-))
    To są tylko odpowiednio zapodane dane księgowe.
    Czyli niby za 2001 Lukas miałby mieć średnio 2,4 mln zysku,
    z pewnością miał ok. 20-40 mln zysku za cały 2001.

    Więc jak w 2002 będzie miał jakieś 100 mln zysku,
    to będzie to wzrost 2-5 krotny, a nie jakiś 40-krtony.

    MJ

    =======\
    Mariusz A. Jasiński Serwis eBanki.pl
    m...@p...onet.pl http://www.ebanki.pl