  • Data: 2003-07-03 15:11:37
    Temat: Re: LukasBank - zrobilem test z duzym przelewem i...
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    więc tak:
    karta zablokowana, zrobiłem przelew na drugie konto w lukasie oczywiście nie
    moje, 2500 zł, pozostało na koncie 244,18, karta zablokowana, ciekawe
    dlaczego mi tak blokują, mam to konto od jakiegoś 1,5 roku, nic mi się w tym
    lukasie nie podoba i ja im się też chyba nie podobam, wogóle mam odmienne
    odczucia od znacznej części grupowiczów,
    np. mam jak najlepsze zdanie o pekao sa, gdzie mam konto od ładnych kilku
    lat a od 3,5 roku eurokonto vip i mam o obsłudze jak najlepsze zdanie. Wśród
    pracowników banku mam również swoich stałych klientów i współpraca nam się
    układa jak najlepiej. Mój oddział 5-6 przechodzi modernizację systemu, może
    wreszcie on-line? niestety nie potrafią odpowiedzieć co przyniesie ta
    modernizacja, nie mają takich informacji jeszcze;(

    Poza lukasem, wyjątkowo kapryśny jest także Invest Bank, od trzech dni nie
    działa:
    http://www.investkonto.pl/
    Przepraszamy za przerwę w funkcjonowaniu Systemu Bankowości Elektronicznej.
    Działanie systemu zostanie wznowione niezwłocznie
    po zakończeniu jego konserwacji!

    a właśnie muszę z niego skorzystać, więc coś w tym jest.
    Pozdrawiam,
    MK