eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukasiewicz kontratakuje ;)Re: Lukasiewicz kontratakuje ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!news.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.
    pl!not-for-mail
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukasiewicz kontratakuje ;)
    Date: 7 Feb 2003 11:48:35 GMT
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 37
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>
    Message-ID: <b206ej$ci0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <b1ug3p$bsv$4@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: net2-3.telkab.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: tin/1.4.2-20000205 ("Possession") (UNIX) (Linux/2.4.2-2 (i586))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:227505
    [ ukryj nagłówki ]

    > Raczej nie sądzę.
    > Gazeta wyborcza z 27 stycznia, ogłoszenie:

    > "Poszukujemy kandydatów na stanowisko projektant-programista
    > Zakres obowiązków:
    > Towrzenie oraz nadzór i rozbudowa oprogramowania bankowego
    > (do: portali korporacyjnych, wniosków kredytowych przez internet,
    > obsługi windykacji)"

    > No chyba że taki agento-oddział ma tego laptopa podłączonego do
    > komóry i u klienta, razem z nim wypełnia wniosek. Wydaje mi się
    > to mało prawdopodobne :-)

    wiele kanalow dostepu to podstawa.
    To o czym jest ogloszenie to tworzenie zwyklego (i niezbednego) kanalu
    dla klienta ,,niezindywidualizowanego'', albo utworzenie mu platformy
    codziennej wspolpracy z bankiem.
    ale jakos nie wierze w to ,,indywidualne, rewolucyjne'' podejscie przez
    kanal zdalny. Jesli to ma byc wyjatkowy bank, zwlaszcza bank dla VIPow,
    to musi byc mozliwosc spotkania sie z _moim indywidualnym_ bankierem
    w wygodnym dla mnie miejscu i czasie. W szczegolnosci do klienta
    z workiem pieniedzy ;-) mozna pojechac z laptopem i komora tylko po to,
    zeby razem z nim wypelnic absolutnie standartowy wniosek w Internecie...
    Bogaty klient moze nawet chetnie zaplacic za taka obsluge i dla niego
    nie jest argumentem oplata 0 czy 150, bo jego pieniadze miesiecznie
    przynosza grube tysiace... i przy stalej wspolpracy z bankiem przyniosa
    wiecej niz o 150 wiecej ;-), ale na pewnoe nie zdecyduje sie na bank gdzie
    musi chodzic, stac w kolejce. z drugiej strony rozwazenie roznych mozliwosci
    zainwestowania miliona PLN nie jest mozliwe przez telefon / samoobslugowo
    przez Internet. Trzeba do klienta pojsc, pokazac mu na laptopiku
    pare wykresow, opinie expertow, __porozmawiac z nim__, i dac mu mozliwosc
    wybrania strategii / taktyki inwestowania.

    pozdrawiam

    romekk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1