  • Data: 2004-08-20 09:21:40
    Temat: Re: MBANK przekierowanie [OT]
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzieś w sieci przeczytałem, że niezabezpieczony system windows, bez
    > zainstalowanych łat i poprawek, wytrzymuje w sieci 20 minut. Kiedy
    > ostatnio wizytowałeś Windows update?

    20 minut... sporo..
    mialem ostatnio reinstalke windowsa, zeby sciagnac laty, musialem podlaczyc
    sie do netu. 65mb updatow do sciagniecia... nie dalo rady. co chwile zwis,
    restarty itd. dopiero jak zaczalem pojedynczo sciagac i na biezaco
    aktualizowac po jednej, jakos poszlo, ale cala operacja trwala 1.5 dnia..

    --
    Pozdrowienia