  • Data: 2004-08-21 10:20:33
    Temat: Re: MBANK przekierowanie [OT]
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info> szukaj wiadomości tego autora

    yayco napisał(a):

    > Gdzieś w sieci przeczytałem, że niezabezpieczony system windows, bez
    > zainstalowanych łat i poprawek, wytrzymuje w sieci 20 minut. Kiedy ostatnio
    > wizytowałeś Windows update?

    Mój wytrzymał dwie godziny. Sprawdzone empirycznie. Formatowałem dysk,
    później zainstalowałem Widnowsa. Zacząłem od aktualizacji Windows
    Update. To był błąd - miałem zacząć od antywirusa i firewalla. Po dwóch
    godzinach telefon od admina, że z mojego IP widoczne są zapychające cała
    sieć ataki DDoS i mam natychmiast wyciągnąć wtyczkę z karty sieciowej. :-)

    Aha - publiczne IP.