  • Data: 2004-04-20 10:24:20
    Temat: Re: MBank nie dla palantów
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja zadałem pytanie co tradycyjny marmurek ma wspólnego z wypłatą gotówki z
    > banku internetowego?

    Prościej już nie potrafię:
    Do zamiany wirtualnej gotówki z banku internetowego na gotówkę materialną
    potrzebny jest jakiś interfejs.

    Może nim być:
    -bankomat
    -konto w tradycyjnym marmurku
    -tradycyjny marmurek wyposażony w POS

    -Do wypłaty wiekszej gotówki ten pierwszy
    (choć najbardziej znany) niezbyt sie nadaje,

    -drugi zwykle wiąże się z ponoszeniem stałych opłat
    za prowadzenie rachunku (nie każdy ma Lukasz w pobliżu)

    -a aby móc swobodnie korzystać z trzeciego,
    trzeba mieć kartę na której jest możliwość ustawienia
    odpowiedniego limitu wypłaty w POSie banku,
    a tą możliwość dają nowe debetówki mBanku.

    Paniał?