    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: METEORYT
    Date: Sat, 16 Feb 2013 20:18:33 +0100

    W dniu 2013-02-16 19:24, Xian Mi Mao pisze:
    > Obstawiam, że NA 99% nie podaliby tego do wiadomości publicznej (tylko
    > coś potajemni kombinowali). Skoro machlojokowali już przy katastrofach
    > i to post factum takich jak Czeronobyl oraz Fukoszhima - to co dopiero
    > a priori i to w takiej skali, że wiadomo, że trzeba poświęcić 99%
    > ludzkości na rzecz tego 1% przetrwańców w Arce...

    Daj spokój. Przecież światem rządzą tępe "inwestory" które nie sięgają
    swoim horyzontem dalej niż kilka tygodni. Oni nawet na takiej
    potencjalnej katastrofie próbowaliby zarobić kilka dolców.
    Budowanie arki czy schronu? Do tego trzeba mieć jaja. :-)

    Nawet gdyby były środki i technologia to te nieudaczniki spie... by
    robotę, pokłócili by się, albo nawet ulegli jakimś nawiedzonym ekologom
    chroniącym niewinną asteroidę tak jak ślimaki na budowie autostrady.
    Wszak nie można ingerować w naturę. ;-)