  • Data: 2010-09-18 18:59:32
    Temat: Re: Ma ktos jakis program do obróbki dźwiękowej ?.
    Od: Endriu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >   Tak... bardzo ciekawy przypadek :)

    Probowałem dzisiaj na własną rękę (bez żadnego przygotowania)
    pogrzebać trochę w Audacity. Po pierwszych próby odszumiania kawałków
    z ....

    http://www.sendspace.com/folder/7q2wzg

    ...w głośnikach pojawił mi się bliżej nieokreślony dźwięk - jakby
    dwóch przybyszów z Marsa próbowało do siebie wysyłać dźwięki o różnych
    tonacjach (nie przypomina to w żaden sposób mowy ludzkiej :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/