  • Data: 2008-01-23 10:38:30
    Temat: Re: Maestro - zmiana PIN juz mozliwa
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sty, 19:48, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Byłem ciekaw co to za luksus oferuje największy i najprymitywniejszy w
    > rozwoju bank w porównaniu z resztą normalnie rozwiniętych banków.
    >
    > /*-+

    Ten najprymitywniejszy bank pod słońcem jako pierwszy w kraju oferował
    to, o czym się innym bankom nie śniło. Wprowadzili na rynek wiele
    innowacji, a potem zaspali i to na kilka sezonów. Jako pierwsi w 1996
    roku wprowadzili Eurokonta. Mieli na owe czasy dobre karty, pierwsi
    wdrożyli teleserwis. Uważam, że zasługują na lepszą opinię niż
    najprymitwniejszy bank.
    Oferują Pakiet pomocny. Dzięki temu najprymitywniejszemu bankowi nie
    muszę kupować ubezpieczenia w podróży. Jak mi się pralka zepsuje to
    nie muszę się marwić o fachurów, Elvia sama mi ich przysyła do usterki
    i nie płacę za usługę.
    Dlatego ciągle trzymam rachunek w Pekao jako pomocniczy. Opłata za
    prowadzenie rachunku zwraca mi się z nawiązką.