  • Data: 2002-02-09 11:35:08
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski) szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 05 Feb 2002 10:46:37 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> napisał(-a):

    >Poszlo oczywiscie o ten nieszczesny formularz.
    >Ja mo wie, ze wysle pismo. Ona, ze musi byc formularz.

    nie ma racji - p. par. 15 pkt. 1 i 2. Też odbyłem dyskusję (ale już po
    nadaniu poleconego). Upewniłem się, że nie warto robić z nimi
    interesów, bo nic mnie tak nie wk*.* jak mówienie klientowi, że
    obowiązuje go regulamin wewnętrzny instytucji a nie regulamin
    dostarczony wraz z umową (właśnie za to nie mogę wykrzesać z siebie
    ciepłych uczuć do "żubra" :-)

    >Ja, dlaczego nie ma go na WWW. ona, ze dlatego ze to jest formularz
    >zamkniecia konta (!?)

    ciekawe skąd na to wpadła

    >Ja mowie, ze wysle pisemne wypowiedzenie umowy bo tak wynikaz ich
    >regulaminu. Ona ze to zostanie odrzucone. Ja, ze nie maja prawa

    niech spróbują. Ja już wysłałem, a oni pewnie je już otrzymali.

    >niedziele i ciage go nie mam. Jak oni te maile wysylaja ?!

    festina lente, a może klient się rozmyśli i jednak nie zamknie? :-)

    >PS, moze ktos komu juz udalo sie je zdobyc, wyslac mi ten formularz na
    >priva? Musze przynajmniej rodzicom zamknac konta na ich zasadach.

    masz ugodowych rodziców. Ja mam ojca adwokata i ten to dopiero potrafi
    zaleźć za skórę takim urzędasom :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski