    From: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Malutki kredyt na malutkie mieszkanie
    Date: Mon, 3 Nov 2008 19:31:28 +0100

    Mithos wrote:

    > Moim zdaniem nie oplaca sie brac takiej kwoty na 30 lat. Zobacz ile
    > poczatkowo placisz odsetek, a ile splacasz kapitalu. Zaryzykuje, ze
    > przy kredycie na 15-20 lat rata nie bedzie duzo wyzsza.

    Hm, chyba nie patrzylem jaka bedzie roznica - dziekuje za wskazowke.

    > Jak nie masz gdzie mieszkac to warto.

    No mam i nie mam. Mam mieszkanie ale bardzo male, za male dla 3 osob.
    Mieszkac oczywiscie mozna, ale i tak kiedys trzeba by bylo pomyslec o
    jakiejs zmianie. Jeszcze nie teraz ?

    > Duzo gorzej to juz nie bedzie. Najgorsze juz sie stalo, teraz to moga
    > byc juz raczej tylko drobne korekty. IMO

    Domniemuje, ze juz nie bedzie tak fajnie jak np. rok, dwa temu ? :)

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl