  • Data: 2007-11-29 14:42:50
    Temat: Re: Mam pewne podejrzenia co do przyczyny blokowania
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "summ"
    >Hmm... a tu:
    > http://www.grupy.egospodarka.pl/Re-Token-jak-to-dzia
    la,p,159950,9.html
    >piszą o synchronizacji radiowej i nawet zastanawiają się jak
    >orientować token względem nadajnika :-)
    >Czyżby fantazjowali?

    wysunal ktos taką hipotezę a kto inny zaczą zaraz rozwazania o antence
    :-)

    juz wtedy napisalem:
    "Nie wierze jednak w te informacje o antenkach i synchronizacji
    sygnalem
    radiowym - po co by byly software'owe metody synchronizacji. Duzo
    posciej
    przewidziec ze zegarek moze sie rozjeżdżać i sprawdzic go z sąsiednią
    odpowiedzią i taką korektę zapamiętać. Poza tym po pewnym czasie nie
    dałoby
    się takiego tokena używać w innej strefie czasowej"

    oraz to ze budzik na taki sygnal radiowy nie umial sie na Teneryfie
    dopasowac
    do nowej strefy czasowej.
    A token z pewnoscią by zadzial na drugim koncu swiata a nie tylko na
    Teneryfie
    Zaraz pewnie odezwa sie wlasciciele tokenow,
    uzytych skutecznie daleeeeeko od domu :-)
    *** blad ***