    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mamy ubezpieczenie kart w Fortisie
    Date: Tue, 15 Jan 2002 07:38:02 +0100

> [...]
    > karty VISA Classic i Electron wydane przez Fortis Bank Polska SA.
    > Ubezpieczenie jest ważne na całym świecie, 24 godziny na dobę, 365 dni w
    > roku.
    > Opis ubezpieczenia:
    > - VISA Classic: dokonanie nieuprawnionych transakcji w związku z
    > zagubieniem, kradzieżą lub rabunkiem karty, bez użycia kodu PIN, oraz
    > dokonanie transakcji z użyciem kodu PIN przez osoby trzecie, które weszły w
    > jego posiadanie w wyniku kradzieży lub rabunku, na 24 godziny przed
    > zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia : 3000 zł

    No to co- mamy pierwszą kartę z ubezpieczeniem transakcji dokonanych przy użyciu
    PIN :-)
    Brawo- czekamy na inne banki.
    Coraz bardziej zaczyna mi się ten Fortis podobać.

    > - VISA Electron: dokonanie nieuprawnionych transakcji w związku z
    > zagubieniem, kradzieżą lub rabunkiem karty, bez użycia kodu PIN, na 3
    > godziny przed zastrzeżeniem karty. Suma ubezpieczenia 2500 zł.

    3 godziny, to tylko 3 godziny- i tak dobrze, że nie kasują tak jak Pekao.
    A swoją drogą to sprytne posuniecie.
    Przecież transakcje dokonywane VC z użyciem pin należą do rzadkości i tam
    właśnie ubezpieczają te z uzyciem pinu.
    Natomiast tam gdzie to faktycznie może się okazać pożyteczne -VE- niestety nic z
    tego :-)
    No ale lepszy rydz niż nic.
    Grzegorz