  • Data: 2002-02-13 19:17:47
    Temat: Re: Marketing Mbank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Feb 13, 2002 at 04:34:34PM +0100, minik wrote:

    > 1. Prosilbym o dowod mojej milosci do Inteligo

    A rzuc okiem w archiwum ;-)

    > 2. Obserwuje trendy na grupie i zauwazylem, iz niektorzy ludzie nie dadza
    > tknac sobie mbanku - dziwne.

    Polecam czasem poczytac liste/archiwum e...@s...icm.edu.pl.

    Mysle ze niektorzy mogli by sie zaszokowac.

    > 4. Mialem konto w mBanku i mam nadal w Inteligo - wygral lepszy wg. mnie

    A ja nie mialem w inteligo, ale i tak bede krytykowal jego posuniecia.

    Bo nie musze miec konta aby oceniac TOiP.

    > 5. To jest grupa DYSKUSYJNA - kazdy moze wyrazac to co mysli

    Mozna, ale mi zdarzalo sie polecac inteligo. I to z rozsadku. Jakos
    nie pamietam abys proponowal to samo w przypadku mbanku.

    --

    --w