    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Marketing to potęga!
    Date: Mon, 9 Feb 2004 17:12:48 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Masz cos szczegolnego do tego banku?

    Ech.
    1) Duzo razy pisalem, ze nie. Natomiast nie musze pisac, ze nie podobaja mi
    sie _niektore_ ich chwyty marketingowe. Nie tylko mnie zreszta (polecam
    przegladanie np. Gazety Bankowej). O samym banku pisalem wiele razy - ze
    gdyby wprowadzili bezplatne lub tansze przelewy chetnie tam bym sie
    przeniosl. Bo ma IMO jeden z najelpszych jesli nie najlepszy system
    transakcyjny + wzorcowa jakosc uslug. Zreszta w tym momencie jest to
    praktycznie moj drugie po Multi konto w czestotliwosci korzystania. I o tym
    pisze i nie kryje sie z tym.
    2) Ten konkretny tekst powstal jedynie w wyniku duzego natloku maili od
    czytelnikow, ktorzy mnie wyzywali od...
    3) Zalozenia sa dosyc dziwnie wpisane i... wprowadzaja w blad. Takze ja po
    czesci pomylilem sie. Przyznaje sie.
    4) Z zalozeniami nie ma co dyskutowac. Ja zawsze uwazam za symulacje, a te
    wiadomo, ze moga sie roznic w zaleznosci od konkretnych liczb - moge podac
    ci 10 innych przykladow, ktore wskaza, ze to mijanie sie z prawda. Tym
    bardziej, ze np do zalozen wybrano kilku bezposrednich konkurentow (a nie
    wszystkie banki na rynku!)
    5) Moge cie zapewnic, ze jesli tylko czas mi pozwoli bede czesciej pisal
    "Wiadomosci". Na wszystkich ;)