  • Data: 2016-03-01 10:25:38
    Temat: Re: Marzyciele wystąp!!
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Aleś marudny!!!

    okey, marudny czy nie marudny, ale wolnych środków
    do ulokowania nie mam i pewnie w tym roku nie będę
    mieć... (nawet jak coś zarobię, to najpierw muszę
    pospłacać długi - ryzykowanie komornikiem który
    zajmie lokatę byłoby wg mnie szczytem głupoty)

    tak czy inaczej spamiętaj moją osobę i jeśli będą
    oferty wymagające albo tylko i wyłącznie założenia
    konta albo założenia konta i dokonania obrotów kartą
    to mnie powiadom (interesują mnie zarówno oferty dla
    osób prywatnych jak i dla małych spółek i fundacji,
    natomiast nie interesują mnie oferty dla jednoosobowej
    działalności bo takowej nie prowadzę i nie będę zakładać)